بازاریابی برای کسب‌ و کار های کوچک و متوسط در بازار ایران

بازاریابی برای کسب‌ و کار های کوچک و متوسط در بازار ایران
بازاریابی کسب و کار های کوچک و متوسط   روش‌های اثربخش بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در بازار ایران   در دنیای رقابتی امروز، موفقیت یک کسب‌وکار کوچک تنها به کیفیت محصول یا خدمات بستگی ندارد؛ بلکه چگونگی معرفی آن به بازار اهمیت حیاتی دارد. بازاریابی اثربخش می‌تواند تفاوت میان رشد پایدار و شکست سریع را رقم بزند، به‌ویژه در بازار خاص ایران که فرصت‌ها و تهدیدهای خاص خود را دارد. …
ادامه مطلب

افزایش فروش از طریق اقدامات بازاریابی

افزایش فروش از طریق اقدامات بازاریابی
افزایش فروش از طریق اقدامات بازاریابی   افزایش فروش   بازاریابی   افزایش فروش، هدف نهایی هر کسب‌و‌کاری است. فرقی نمی‌کند که شرکت شما تازه‌تأسیس باشد یا سابقه‌ای طولانی در بازار داشته باشد؛ بدون فروش مؤثر، کسب‌و‌کارها دوام نمی‌آورند. در این مسیر، بازاریابی نقش کلیدی ایفا می‌کند. در واقع، اقدامات بازاریابی حرفه‌ای و هدفمند، پلی است بین محصولات یا خدمات شما و مشتریان بالقوه. در این مقاله، به بررسی مهم‌ترین …
ادامه مطلب

چگونه برای افزایش فروش از فضای دیجیتال استفاده کنیم؟

چگونه برای افزایش فروش از فضای دیجیتال استفاده کنیم؟
افزایش فروش مغازه و وب سایت   افزایش فروش و بازاریابی دیجیتال   افزایش فروش و مارکتینگ     افزایش فروش دغدغه همیشگی صاحبان کسب و کار است. چه یک کارخانه بزرگ یا شرکت بازرگانی فعال داشته باشید و چه یک مغازه کوچک یا آنلاین شاپ شخصی، قطعا به دنبال افزایش فروش هستید. این تمایل به یافتن راهکارهای افزایش فروش باعث شده بسیاری از کسانی که سررشته ای از این …
ادامه مطلب

افزایش فروش و بازاریابی حسی

افزایش فروش و بازاریابی حسی
افزایش فروش مغازه افزایش فروش سایت افزایش فروش و بازاریابی حسی   افزایش فروش که همواره مسئله اساسی کسب و کارهاست، نیازمند توجه بیشتر و استفاده از راه حل های علمی و عملیاتی و مبتنی بر روش های بروز دنیا می باشد. یکی از رویکردهایی که امروزه از آن برای افزایش فروش در مغازه ها استفاده می شود همین موضوع بازاریابی حسی است. «بازاریابی حسی» به معنای استفاده از حواس …
ادامه مطلب

افزایش فروش و مدیریت مشتریان

افزایش فروش و مدیریت مشتریان
  افزایش فروش افزایش فروش از طریق مدیریت مشتریان افزایش فروش و بازاریابی   افزایش فروش مسیرهای متعددی دارد اما آنچه مهم و ضروری به نظر می رسد آن است که در نهایت مشتریان باید ترغیب به خرید از شما شوند تا با افزایش فروش روبرو شوید. در ادامه با یک مثال این ایده را بررسی می کنیم.   مشتریان خواهان رابطه بلند مدت هستند   شرکت سونی توانست دنیا …
ادامه مطلب

افزایش فروش با 5 تکنیک بازاریابی

افزایش فروش با 5 تکنیک بازاریابی
  افزایش فروش مغازه افزایش فروش سایت تکنیک های بازاریابی برای افزایش فروش   افزایش فروش مغازه، سایت، شرکت و .....؟! مفهوم «افزایش فروش» همراه یکی از دغدغه های صاحبان کسب و کار بوده و هست. چه این کسب و کار یک مغازه سنتی باشد، چه یک آنلاین شاپ بروز و چه یک شرکت چند لایه ای!   فرآیند های مدیریت بازاریابی یا همان مارکتینگ همواره یکی از پشتیبان های …
ادامه مطلب

افزایش فروش به کمک بازاریابی در شبکه های اجتماعی

افزایش فروش به کمک بازاریابی در شبکه های اجتماعی
افزایش فروش مغازه افزایش فروش سایت بازاریابی و فروش   فعال بودن در فضای مجازی، چگونه باعث ایجاد اثر موجی در درآمد کسب و کار شما می‌شود؟   (برگرفته از کتاب «فروش آنلاین» با ترجمه اینجانب و چاپ انتشارات ادیبان روز) از سال 2010 حضور فعالانه‌ای در تولید ویدئوی آنلاین داشتم. ویدئوها را در صفحه یوتیوب خودم به اشتراک می‌گذارم و از آن زمان دست از این کار نکشیده‌ام. اگر …
ادامه مطلب

افزایش فروش مغازه و افزایش فروش سایت

افزایش فروش مغازه و افزایش فروش سایت
امروز در دورانی هستیم که دیگر روش های سنتی کسب و کار پاسخگویی شما نیست بلکه باید برای توسعه و افزایش فروش مغازه و افزایش فروش سایت خود رویکردی جامعه داشته باشید.
ادامه مطلب